Talepleriniz

Air France uçuşlarıyla ilgili geri bildirimlerinizi aşağıda detaylarını bulacağınız ilgili departmanlara gönderebilirsiniz.

Bagaj Raporu

Kayıp Bagaj Raporu

Havalimanı varışınızda bagajınızı teslim alamadıysanız, kayıp talebinizi en kısa sürede online* olarak gerçekleştirmenizi rica ederiz.
Sorununuzun çözümü için gereken tüm müdahaleler en kısa sürede gerçekleştirilecektir.
Daha fazla bilgiye web sayfamızın Bagaj Problemleri bölümünden erişebilirsiniz.
Bagajınızla ilgili problemlerinizi bize iletmek için (kayıp eşya, zarar görmüş bagaj) lütfen aşağıdaki formu kullanınız.

Eğer varış şehriniz Fransa´da ise:

Talebinizi havaalanında Air France Bagaj Servisi’ne veya varışınızı takip eden 48 saat içinde on-line başvuru formunu doldurmak suretiyle yapabilirsiniz.

Eğer varış şehriniz Fransa dışında ise:

Bagaj aksaklığınızı en kısa sürede bulunduğunuz havaalanını terketmeden önce Air France Bagaj Servisi’ne bildiriniz. Size vereceğimiz « Property Irregularity Report –PIR » ismi verilen bagaj aksaklık formunu doldurmanız gerekmektedir. Bunu takiben size verilecek rapor numarasını dosyanızı takip etmek için saklayınız.

Talebiniz Flying Blue ile ilgiliyse:

Flying Blue kartınızı mı kaybettiniz? Hesabınıza işlenmemiş miller mi var? Flying Blue kişisel bilgileriniz güncel değil mi? Flying Blue departmanımız size yardımcı olacaktır.

Talebiniz Air France uçuşlarıyla ilgiliyse:


Türkiyede ikamet ediyorsanız,aşağıdaki linkten Müşteri İlişkileri departmanımıza başvurabilirsiniz.

On-line talep başvuru formu
Önemli Bilgi
Taleplerinizin değerlendirmeye alınabilmesi için, talebinize, bilet fotokopisi, uçağa biniş kartı, fatura gibi seyahate ait belgelerinizi eklemeyi unutmayınız.

Müşteri İlişkileri departmanımıza şikayet ve memnuniyetleriniz yazılı olarak, internet sitemizden on-line form kullanılarak, "seyahatiniz tamamlandıktan sonra" iletilmesi gerekmektedir. İnternet sitemizden yapılan talepleriniz 11 iş günü; içinde yanıtlanacaktır.
Sayfanın başına dön